هانای من هانای من ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نوشته هایی برای دخترم هانا

ترانه

1393/3/19 15:01
نویسنده : مامانی :)
353 بازدید
اشتراک گذاری

هانا ی من ... ترانه های کودکانه ات چقدر زیباست

وقتی با طنین دلنشین صدایت آن را زمزمه میکنی ...

دوستت دارم فرشته من

...............................................................................................

مامان نوشت : این لینک ترانه ای که هانای من همیشه زمزمه میکنه :

 http://www.sedayab.com/?id=1325

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دل آرام
19 خرداد 93 15:47
مرسی که نظر دادی تو وبم
مامانی :)
پاسخ
خواهش نفسم
مریم
19 خرداد 93 15:57
ممنون که به ما سر زدین. زیبا بود. ببوسینش حسابی
مامانی :)
پاسخ
چشم عزیزم
مامانی مهربون
19 خرداد 93 17:05
سلام گلم خیلی متن ترانت قشنگ بود اگه خواستی بیا تو وبلاگم و برام نظر بذار
مامانی :)
پاسخ
ممنونم گلم ... اومدم
الهه
20 خرداد 93 10:57
وای عزیزم تصادفی وبلایگت راخوندم خیلی نوشته هات جالبه خیلی به دلم نشت موفق باشی گلم
مامانی :)
پاسخ
نظر لطفته عزیزم