هانای من هانای من ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نوشته هایی برای دخترم هانا

کودکانه زندگی کن

1393/3/20 10:21
نویسنده : مامانی :)
307 بازدید
اشتراک گذاری

تنهایی هایت را با من قدم بزن ...

هانا دستانم را بگیر و به سمت بستی فروشی بکش ...   

شکلات جلو تلوزیون بنشین و کارتون سیندرلا را برای بار هزارم تماشا کن ... 

کنار مورچه ها بنشین و آن ها را تماشا کن ...  

گاه گاهی در فنجان های کوچکت برایم چای بیاور تا آرامش بگیرم 

مرا مجبور کن همسایه ات شوم و خانه ام پشت کاناپه باشد 

هانا کودکانه  زندگی کن تا مانند من  فردا را حسورت نخوری

پسندها (4)

نظرات (2)

مامی مرمر
20 خرداد 93 14:00
ممنون که به ما سر زدی عزیزم...ایشالا همیشه دختر گلت سالم باشه و سایه مامانشم بالای سرش باشه...ببوس گل دختری رو.....
مامانی :)
پاسخ
چشم عزیزدلم
خودم
20 خرداد 93 19:36
هانا جون خیلی دختر ناز و خوشگلی هستی . مامان هانا جون عکس های زیبای دیگر هانا را تو سایتش بزار. مرسی
مامانی :)
پاسخ
ممنونم گلم